Často kladené dotazy

FAQ obsahuje výčet častých dotazů nebo situací, které jsme za nějaký čas nasbírali a víme, že se na ně vy jako uživatelé, členové výboru, organizátoři shromáždění, správci nebo profi předsedové SVJ často ptáte. Abychom nám i Vám ušetřili čas, vytváříme postupně seznam otázek a odpovědí. Pokud narazíte při pořádání shromáždění na nějaký problém, navštivte nejdříve tuto sekci a teprve poté se na nás obraťte s dotazem nebo žádostí o pomoc.

Jaké údaje potřebuji k registraci a založení SVJ v systému?

Potřebujeme znát předběžné datum konání shromáždění (lze později upravit) a IČ vybraného SVJ.

Co potřebuji k přípravě shromáždění v systému?

Pro plné využití služby je dobré vyplnit datum, místo konání shromáždění a body programu, včetně formulací jednotlivých usnesení. Dalšími volitelnými údaji jsou jméno předsedy a místopředsedy SVJ.

K čemu slouží „Aplikace“ a jak ji použít?

Aplikace má jednoduchou instalaci a moderní a intuitivní prostředí, kde se snadno zorientuje každý. Data o bytových jednotkách z katastru a vaší přípravu z webu si do Aplikace stáhnete po přihlášení stejnými údaji, které používáte pro přihlašování do zákaznické sekce. Aplikace vám na místě pomůže udělat prezenci vlastníků, hlídat usnášeníchopnost a vyhodnocovat hlasování. Pokud byste si v některé fázi nebyli jistí, využijte nápovědy skryté pod otazníčky.
Seznam funkcí naší aplikace pro Shromáždění SAMI naleznete v ceníku.

Umí systém generovat pozvánku a prezenční listinu?

Generovaná pozvánka
Prezenční listina
Notebook
Generovaná pozvánkaPrezenční listina

Ano. Prezenční listina i pozvánka jsou vygenerované dle aktuálních dat z katastru a jsou dostupné ke stažení s kompletními informacemi o členech SVJ a vlastnických podílech v zákaznické sekci na webu ke každému založenému shromáždění .

Hlídá systém usnášeníschopnost shromáždění při prezenci a v průběhu shromáždění?

Zobrazení usnášeníschopnosti na plátně
Notebook
Prezentace na plátně

Ano. Systém hlídá podíl přítomných vlastníků a zobrazuje aktuální stav usnášeníschopnosti na projekci jak při registraci, tak i v průběhu shromáždění u každého usnesení. Registraci a odchody vlastníků zaznamenáte u bytové jednotky přímo v Aplikace a jsou promítnuty i ve výsledkové hlasovací listině.

Je možné hlasovat za garážová stání samostatně?

Ano, tuto funkci má však pouze Aplikace. Systém hlídá usnášeníschopnost garážových jednotek, takže při splnění nadpoloviční většiny přítomných spoluvlastníků garáže, si můžete hlasováním mimo zápis určit společného zástupce za garáže, který pouze potvrdí kolektivní volbu při hlasování. Způsobů, jak hlasovat za garáže, je možné v systému nastavit ještě více při spolupráci na Shromáždění S NÁMI.

Lze během shromáždění přidávat body programu nebo usnesení a doplňovat informace k bodům programu?

Ano. Systém umožňuje během shromáždění průběžně upravovat znění bodů programů a také formulace usnesení.

Je potřeba k hlasování na shromáždění stálého připojení k internetu?

Ne. Stačí si připravená data a program stáhnout ještě před zahájením a na samotném shromáždění již není potřeba internet vůbec. Po skončení můžete data odeslat na server kdykoliv, třeba až budete zpět v kanceláři.

Je možné v aplikaci vyvolat hlasování (anketní), které nebude uvedeno v generovaném zápisu ze shromáždění?

Ano. Pokud bude u některého bodu programu potřeba zjistit většinový názor vlastníků, v systému je možné vytvořit hlasování a následně jej vymazat ze zápisu.

Jaké výstupy ze shromáždění výbor dostane?

Pozvánka
Prezenční listina
Výsledková hlasovací listina
Zápis - 1. strana
Notebook
PozvánkaPrezenční listinaVýsledková hlasovací listinaZápis - 1. strana

Systém umožňuje na základě dat z katastru vygenerovat pozvánky a prezenční listinu. Po skončení shromáždění jsou dalšími výstupy výsledková hlasovací listina a zápis se soupisem a grafy s výsledky hlasování ke všem jednotlivým usnesením.

Je možné vygenerovaný zápis dále upravovat?

Ano, zápis lze vygenerovat také ve formátu DOC pro MS Word a dále s ním pracovat.

Co když bude objednané Shromáždění S NÁMI neusnášeníschopné?

V takovém případě poskytujeme zákazníkům slevu 20% z ceny shromáždění. Doporučujeme využít v systému již připravené podklady a vytvořit nové rozhodování mimo zasedání "per rollam" s možností hlasovat online. Ušetří to spoustu času s přípravou per rollam a nemusíte za produkt platit dvakrát. Pro jeho založení nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 733 584 333

Jak uspořádat per rollam s hlasováním online?

Založte si u nás zdarma zákaznický účet. Jakmile jej budete mít založený, kontaktujte nás na telefon +420 733 584 333 s požadavkem na nastavení účtu na "Firemní účet" pro správce. V zákaznické sekci poté získáte možnost vytvořit nový typ shromáždění pro rozhodování mimo zasedání "per rollam". Dále je to podobné jako u shromáždění SAMI.

Kolik stojí per rollam s hlasováním online?

Kontaktujte nás prosím pro více informací o ceně a nastavení zákaznického účtu na firemní účet. Bez firemního účtu nelze per rollam v zákaznické sekci zakládat. Zavolejte nám na telefonní číslo: +420 733 584 333

Jak získám firemní účet pro správce a možnost zakládat shromáždění na fakturu?

Založte si u nás zdarma zákaznický účet. Jakmile jej budete mít založený, kontaktujte nás s požadavkem na nastavení účtu na "Firemní účet" pro správce na telefonním čísle: +420 733 584 333